MENU

Prilika koja se ne propušta: osmislite izgled novog sladoleda koji stiže u trgovine

Autor: Mamager Objavljeno: 17. srpnja 2025.

Jedinstveni kreativni program ponovno otvara vrata svima koji žele sudjelovati u stvaranju stvarnog proizvoda – ovog puta dizajnirat će se sladoled koji će se iduće godine naći na policama, a prijaviti se može svatko, bez obzira na iskustvo.

Autor: Mamager Objavljeno: 17. srpnja 2025.

U suradnji s Ledom, najvećim domaćim proizvođačem sladoleda, Sonda kreativni centar pokreće novo, četvrto izdanje prepoznatljivog programa Designed by People, jedinstvene inicijative u kojoj građani aktivno sudjeluju u oblikovanju stvarnog, tržišno relevantnog proizvoda.

Prijave u tijeku: dizajniraj izgled novog sladoleda

Dakle, kreativci, pripremite se jer imate priliku sudjelovati u osmišljavanju izgleda novog Ledo sladoleda, koji će se naći na policama tijekom 2026. godine.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Sonda Creative Center (@sonda.creative.center)

Kreativne radionice otvorene za sve, bez obzira na iskustvo

Designed by People je participativni program radionica koji okuplja pojedince iz različitih područja, neovisno o njihovom predznanju ili profesionalnom iskustvu, te im omogućuje da pod vodstvom stručnjaka uče, razvijaju svoju kreativnost i aktivno sudjeluju u stvarnom procesu razvoja proizvoda - od istraživanja tržišta i razrade kreativnog koncepta, preko skiciranja, do predstavljanja konačnog rješenja. Ove godine program se provodi od kraja srpnja do početka rujna, kroz tjedne radionice koje će se održavati u Sonda kreativnom centru u Vižinadi, dok će jedna faza uključivati i posjet Ledo tvornici u Zagrebu kako bi sudionici izbliza upoznali i industrijski kontekst. Sudjelovanje u programu je besplatno, a broj mjesta ograničen na šest odabranih kandidata koji će, uz stručno mentorstvo tima Studija Sonda imati priliku sudjelovati u oblikovanju stvarnog proizvoda, steći vrijedno iskustvo i dobiti certifikat o sudjelovanju.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Studio Sonda (@studiosonda)

Dizajn iz zajednice: snaga kolektivne kreativnosti

Temelj programa Sonda Designed by People leži u uvjerenju da kreativni potencijal postoji u svakom pojedincu. Pritom cilj projekta nije samo oblikovanje proizvoda, već i otvaranje prostora za razmjenu ideja i iskustava, čime se stvaraju rješenja koja autentično odražavaju duh zajednice i snagu kolektivne kreativnosti. Istovremeno, brendovima se nudi prilika da kroz suradnju s krajnjim korisnicima odgovore na konkretne izazove, istraže nove načine pristupa publici u suvremenom komunikacijskom okruženju i doprinesu razvoju kreativnog potencijala zajednice - čime ovaj model postaje poticajna platforma i za sve one koji žele graditi relevantne, odgovorne i uključive brendove budućnosti. Do sada se ovaj pristup pokazao kao uspješan primjer društveno angažiranog i inovativnog dizajna, koji aktivno uključuje širu javnost u stvaranje stvarnih proizvoda. Kroz tri dosadašnja izdanja, program je dokazao da suradnja s građanima može rezultirati kvalitetnim dizajnerskim rješenjima koja su u potpunosti realizirana i uspješno plasirana na tržište. Svaki projekt naišao je na pozitivan odjek među potrošačima i stručnjacima, potvrđujući vrijednost modela u kojem krajnji korisnici postaju aktivni suautori, a ne tek promatrači.

Ledo prepoznaje vrijednost suradnje i edukacije

Iz Sonde ističu kako su ponosni što je upravo Ledo, kao najveći domaći proizvođač sladoleda i jedan od lidera u segmentu smrznute hrane, prepoznao vrijednost programa. Njihova predanost edukaciji i razvoju novih generacija kreativaca savršeno se uklapa s filozofijom programa, što ovu suradnju čini posebno značajnom.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Podravka Hrvatska (@podravka_hrvatska)

Kreativnost bez granica: svi mogu sudjelovati

„Svaki put iznova nas oduševi što se događa kad ljudima pružiš prostor da izraze svoju kreativnost - bez straha, bez pritiska, ali uz stvarnu odgovornost. Sonda Designed by People pokazuje da vrhunska rješenja ne dolaze uvijek iz očekivanih smjerova, već iz raznolikosti perspektiva koje se susretnu oko zajedničkog cilja. Upravo zato nas iznimno veseli što nam se pridružuje Ledo, brend koji prepoznaje važnost edukacije i vjeruje u snagu suradnje s onima kojima su njihovi proizvodi i namijenjeni.“ 

 istaknuo je Sean Poropat, kreativni direktor Studija Sonda.

Stvaranje sladoleda kao zajednički kreativni proces

Dijana Buzjak, Product Manager Adriatics iz Leda istaknula je sljedeće:


„Kao poduzeće koje kontinuirano teži stvaranju dodane vrijednosti na tržištu, s velikim zadovoljstvom sudjelujemo u programu koji potrošačima pruža priliku da zajedno kreiramo sladoled koji u svakom detalju – od dizajna do okusa – donosi jedinstven i potpuno novi doživljaj. Naši potrošači su oduvijek u središtu svega što radimo, a njihove ideje, mašta i svjež pogled na dizajn za nas su neprocjenjivi jer vjerujemo da najbolji proizvodi nastaju upravo u suradnji s onima za koje ih stvaramo.“

Izvor: Ledo

Prijave traju do 20. srpnja – iskoristi priliku

U suradnji s brendovima program radionica provode Udruga Sonda za promicanje kreativnosti, edukaciju i razvoj lokalne zajednice te Studio Sonda u sklopu svog Kreativnog centra kako bi zajedno sa svim zainteresiranim pojedincima, ali i širom zajednicom u inspirativnoj autentičnoj sredini, stvarali relevantne proizvode, projekte i programe usmjerene ka jačanju suradnje i stvaranju boljeg društva - društva ideja. Više informacija o uvjetima, rasporedu i prijavi dostupno je na: www.sonda.hr. Prijave su otvorene do 20.7. u 23.59, putem poveznice: Ledo&Sonda Designed by People - prijavnica.

Izvor naslovne fotografije: Ledo

#SLADOLED #SONDA #LEDO #DIZAJN #BIZNIS #PRILIKA

Preporučeni sadržaj