MENU

Ledo je predstavio revolucionarne sladolede za djecu – pogledajte što ih čini posebnima

Autor: Mamager Objavljeno: 17. lipnja 2025.

Ledo, najveći regionalni car sladoleda, uveo je nešto što bi mogao biti game changer u svijetu dječjih slatkiša: označene sladolede pod certifikatom “Kreirano za djecu” – proizvode razvijene ne samo da budu slatki, već i pametni. Da, sladoled je službeno ušao u wellness zonu.

Autor: Mamager Objavljeno: 17. lipnja 2025.

Ovo nije samo sladoled s manje šećera i simpatičnim dizajnom. Ovo je ozbiljna poruka industriji – da je odgovornost prema prehrambenim navikama najmlađih postala kriterij, a ne opcija. Riječ je o liniji proizvoda koja balansira okus i zdrav razum, razvijena uz savjet nutricionista i usklađena s jasnim nutritivnim parametrima. 

U prijevodu za umorne roditelje: možete udahnuti, jer Ledo je napokon napravio sladoled kojem možete reći "da" bez klasičnog roditeljskog "ali".

Izvor: Ledo

Kreirano za djecu

U skladu s promjenjivim životnim stilovima i sve većim zahtjevima potrošača za brzim, praktičnim i nutritivno uravnoteženim rješenjima, Ledo kao tržišni lider u kategoriji zamrznutih proizvoda kontinuirano razvija inovativne proizvode koji odgovaraju na potrebe modernih obitelji. Ledo, osim bogatog portfelja zamrznute hrane koji omogućava praktične, nutritivne i zdrave obroke, ujedno je i najveći proizvođač sladoleda u regiji, koji je preuzeo i odgovornu ulogu te kreirao sladolede razvijene prema specifičnim prehrambenim potrebama djece.

Istaknuto je to u sklopu predstavljanja nove kategorije proizvoda pod oznakom "Kreirano za djecu", nastalih kao rezultat znanstveno utemeljenog pristupa, razvijenog u suradnji s timom nutricionista i stručnjaka. Nutritivno optimizirani proizvodi spajaju odgovornost i okus, osiguravajući roditeljima sigurnost izbora, a djeci proizvod koji se uklapa u njihove svakodnevne navike. Ledo tako donosi ravnotežu između odgovornog uživanja i boljeg izbora, uz posvećenost ideji kako kompromis između kvalitete, okusa i prehrambenih vrijednosti više nije potreban.

Izvor: Ledo

Odgovorno, inovativno, s ljubavlju

Svi Ledo proizvodi koji pripadaju u kategoriju "Kreirano za djecu" sadrže maksimalno 110 kcal, 10 g šećera i 3,5 g zasićenih masnih kiselina po obroku.

"Naš cilj bio je jasan: stvoriti proizvode koje djeca vole te istovremeno roditeljima omogućiti sigurnost i dati im povjerenje u proizvod koji će ponuditi svojoj djeci – sladolede koji ne samo da oduševljavaju okusom nego i zadovoljavaju i najstrože nutritivne kriterije", izjavila je Dijana Buzjak, voditeljica cjelokupnog projekta "Kreirano za djecu", product managerica Adriatics za King i Kids za Adriatics klaster.

Katarina Varga, voditeljica projekta razvoja sladoleda Ledo Medo, osvrnula se na konkretan proizvod: 

"Glavni predstavnik kategorije "Kreirano za djecu" jest naš novi proizvod, Ledo Medo štapić, rezultat strastvenog rada, kreativnih ideja i inovativnog pristupa razvoju novog proizvoda. Ledo Medo štapić izrađen je od pažljivo odabranih sastojaka, s prirodnim aromama i bojilima, pri čemu je istovremeno postignuto željeno bogatstvo okusa i vizualni efekt. Prilikom razvoja, velika pažnja posvećena je postizanju balansa prepoznatljivih okusa koje djeca vole, žvakaće gume i vanilije. Ledo Medo predstavlja inovaciju u asortimanu kroz karakterističan oblik i atraktivan koncept kako bismo omogućili odgovorno uživanje u omiljenim poslasticama našim najmlađima."

Izvor: Ledo

Uravnotežena prehrana, zdrave navike, tjelovježba i – desert?

Ledo, prepoznat kao sinonim za kvalitetu i inovaciju, kroz svoj bogat asortiman zamrznute hrane kontinuirano nastoji omogućiti umjerenu, odgovornu, hranjivu i uravnoteženu prehranu za cijelu obitelj, pružajući praktična rješenja koja ne kompromitiraju ni okus ni zdravlje. U tom smjeru, predstavljanje linije "Kreirano za djecu" predstavlja logičan i značajan iskorak, potvrđujući predanost razvoju proizvoda koji su posebno prilagođeni potrebama najmlađih, dodatno olakšavajući roditeljima put do nutritivno bogatog i ukusnog obroka.

U sklopu konferencije za medije održana je i panel-rasprava na kojoj su sudjelovale stručnjakinje dr. sc. Dunja Molnar, magistra nutricionizma, Marija Andrijašević, magistra nutricionizma i bacc. oec. kineziologije, Mirja Zupčić, magistra nutricionizma i Sonja Švajhler, mag.iur. i pokretačica bloga Supermame. 

Panelistice su adresirale teme o uravnoteženoj prehrani, ulozi deserta u prehrani, tjelovježbi te postizanju i usvajanju zdravih navika od najranije dobi, a bez uskraćivanja užitka u ukusnom sladoledu kao povremenoj poslastici, kao i to da Ledo odgovorni proizvodi mogu biti dio zdrave prehrane pod uvjetom da ih se konzumira umjereno.

"Naši sladoledi s oznakom "Kreirano za djecu" razvijeni su prema strogo definiranim internim nutritivnim kriterijima koje su razvili naši nutricionisti uzimajući u obzir standarde sigurnosti hrane, nacionalne smjernicu za prehranu te međunarodne prehrambene smjernice i standarde. Smatramo da djeca mogu povremeno uživati u ukusnom sladoledu kao poslastici te da naši proizvodi s oznakom "Kreirano za djecu", kad ih se konzumira u umjerenim količinama, mogu biti dio pravilne prehrane", izjavila je Dunja Molnar, doktorica znanosti, magistar nutricionizma te autorica nekoliko znanstvenih radova Iz područja nutricionizma i održivog razvoja. U Ledu obnaša funkciju menadžerice za nutricionizam Adriatic klastera. 

Izvor: Ledo

"Prehrambene navike, kao i stavovi prema pojedinim namirnicama i jelima djeca formiraju učeći od roditelja, stoga je jedan od najvrjednijih darova koji roditelji mogu podariti djetetu stjecanje zdravih prehrambenih navika. I za djecu i za roditelje jednostavnije je da se zdrave navike uspostave u što ranijoj dobi budući da se prehrambeni obrasci stvaraju tijekom godina rutine. Puno je teže mijenjati pogrešne prehrambene navike starije djece (i odraslih, dakako). Odgoj djece sa zdravim stavom prema hrani nedvojbeno će voditi tome da kad odrastu, samostalno izaberu zdravu prehranu i zdrav odnos prema hranjenju", izjavila je Mirja Zupčić, magistrica nutricionizma.

Na njenu se izjavu nadovezala se Marija Andrijašević, magistrica nutricionizma i bacc. oec. kineziologije: 

"Suptilna edukacija o zdravim prehrambenim navikama ključna je u ranom djetinjstvu jer se tada postavljaju temelji za dugoročno zdravlje i pozitivan odnos prema hrani. Roditelji pritom imaju ključnu ulogu kao uzori, potičući konzumaciju voća, povrća i dovoljne količine vode pozitivnim pristupom, bez prisile, a djecu je dobro uključiti i u pripremu jela, razgovarati o hrani kroz igru te kreirati šarene i primamljive tanjure. Ključ su mirni obroci bez distrakcija, ali i temeljita priprema, planiranje, strpljenje i dosljednost u primjeni ovih načela."

Izvor: Ledo

Upravo je svojim osobnim primjerom panelistica Sonja Švajhler, influencerica i osnivačica bloga supermame.hr, pokazala kako se u stvarnom životu provode primjeri pozitivne prakse: 

"Ne demoniziram niti jednu namirnicu jer čvrsto smatram da je uravnotežena prehrana ključ zdravlja, uz fizičke aktivnosti i zdravo mentalno zdravlje. Fokus stavljamo na zdravlje, a ne na izgled djece, kako se u kasnijoj dobi ne bi događale situacije koje smo mi proživljavali."

Panelistice su naglasile ključnu ulogu roditelja u suptilnoj edukaciji i formiranju zdravih prehrambenih obrazaca, potičući ih na to da budu uzori, uključuju djecu u pripremu hrane, razgovaraju o hrani kroz igru te kreiraju pozitivno okruženje za obroke. Zaključeno je da kvalitetna priprema, planiranje, strpljenje i dosljednost u primjeni ovih načela vode dugoročnom zdravlju i pozitivnom odnosu prema hrani, uz naglasak na zdravlje, a ne izgled djece, kao i na poticanje tjelesne aktivnosti od malih nogu.

Izvor: Ledo

Novo poglavlje sladoleda za djecu

Sladoled može biti povremena poslastica pod uvjetom da je umjereno konzumiran i odgovorno formuliran, kao dio uravnoteženih prehrambenih navika. Svaki detalj linije "Kreirano za djecu" pažljivo je osmišljen, od receptura i dizajna ambalaže do strateškog pozicioniranja u Ledo škrinjama, s ciljem pružanja visoke kvalitete i sigurnosti. Jasno istaknute oznake i moderan dizajn ambalaže komuniciraju odgovornost, sigurnost i brigu prema najmlađim potrošačima. 

Inicijativa "Kreirano za djecu" ima dugoročni potencijal preoblikovati tržište dječjih poslastica u Hrvatskoj, postavljajući novi standard odgovornog pristupa i čineći nutritivno prilagođene proizvode uobičajenim izborom, dok Ledo ističe važnost usmjeravanja roditelja prema odgovornim prehrambenim odlukama, uz zadržavanje sladoleda kao povremenog izbora.

Izvor naslovne fotografije: Ledo

#LEDO #SLADOLED #KREIRANO ZA DJECU #DJECA #OBITELJ

Preporučeni sadržaj